Om meg

Mitt navn er Anders Stensås. Jeg er født i 1998 og har fisket med flue siden jeg var 10 år. Jeg startet bloggen Fun Flyfishing i 2012. Jeg bruker bloggen til å dele fiskeopplevelser, bindebeskrivelser og annet fiskerelatert stoff ved hjelp av bilder, tekst og film.

Jeg har tidligere mottatt produktstøtte fra enkelte leverandører. Fra mars 2019 til mars 2020 hadde jeg Pro Staff-avtale med Mustad. Bilder, tekst og filmer som ble levert til Mustad i denne perioden, disponers av Mustad og brukes fortsatt på deres hjemmesider.

Bloggen drives nå på frivillig basis, uten noen form for økonomisk støtte, kommersielle avtaler eller produktplassering.

I 2015 var jeg så heldig å få lov til å lage min egen fiske-tv-serie for Romerikes Blad. I denne serien dro jeg og min kamerat Lars Anderssen på tur med kjente norske sportsfiskeprofiler.

Episode 1: Gjeddefiske med Petter Støttum.

Episode 2: Ørretfiske med Pål Krogvold.

Episode 3: Harrfiske og fluebinding med Bjarne Thomsen.

Episode 4: Ørretfiske i Hemsila med Diaz.

Episode 5: Fisketur under E6 med Andreas Næristorp.

Sommeren 2017 jobbet jeg som fotograf for Atlantic Salmon Reserve på Kolahalvøya i Russland.

Fra høsten 2017 til våren 2020 tok jeg en bachelor i journalistikk ved OsloMet. Ved siden av studiene har jeg jobbet frilans for Romerikes Blad og TV 2. Etter studiene fortsatte jeg i et vikariat som reporter i TV 2.

Første januar 2021 ble jeg ansatt som journalist i Romerikes Blad.

Kontakt: andersstens@gmail.com

ny-pers-pa-arets-forste-skogtur-3
Foto: Are

2 kommentarer om “Om meg

1. Veldig bra nettside og gode videoer! Spennende å se hva du legger ut i fremtiden 🙂